11. 5. je Den matek: potěš originálním potiskem.
Fórum: Vše ostatní
Místo pro další věci, co máš na srdci :o)
![]() |
Barbora - profil | 14.05.2013 |
0
|
Ahoj, tri roky ted bydlim v Nemecku. Je mozne mi zaslat vase zbozi i sem, pri platbe prevodem?
![]() |
Bastard.cz - profil | 14.05.2013 |
0
|
Ano, není problém, vše domluvíme po e-mailu ;) Anebo navštivte náš německý e-shop www.bastard-shop.de
![]() |
Sandy - profil | 01.05.2013 |
0
|
Ahoj Bastarde :), chtěla jsem se zaptat: kdy přibližně půjde do prodeje tričko "Pokročilý matematik"? Díky za odpověď ;)
![]() |
Sandy - profil | 01.05.2013 |
0
|
Pardon! Málo jsem pátrala, dotaz beru zpět!
![]() |
Bastard.cz - profil | 02.05.2013 |
0
|
;)
![]() |
Czesi - profil | 18.04.2013 |
0
|
Zdravím, chtěl jsem se vás zeptat, zda jste nezměnili gramáž triček? Teď mi dorazil Perníček (který je úplně super ;)), jen mi přijde, že má trochu jinou gramáž než starší trička co mám :).
![]() |
Bastard.cz - profil | 19.04.2013 |
0
|
Hezký den, neměnili ;) Pánská trička v řadě FUN mají už několik let stejnou gramáž...
![]() |
reccal - nepřihlášený/á | 16.04.2013 |
0
|
Zdravíčko, milí Bastardíci. Mám takový malý problém... zakoupila jsem dámské triko Gumídci a asi po šestém nošení popraskal obrázek gumídka uprostřed. Nikdy se mi to u vás snad nestalo, docela mě to mrzí, zrovna Gumídci jsou moji oblíbení. Tričko se asi reklamovat či vrátit nedá, když už bylo nošené a zakoupené dříve...?
![]() |
Bastard.cz - profil | 17.04.2013 |
0
|
To nás mrzí :( Rádi ale ve Vašem případě uděláme výjimku - pošlete nám i tak tričko k reklamaci a my Vám zašleme nové. Stačí, když nám vyplníte reklamaci na www.bastard.cz/vymena a do poznámky uvedete, že jsme se tak domluvili.
![]() |
reccal - nepřihlášený/á | 02.05.2013 |
0
|
Chtěla bych moc poděkovat, vyměněné tričko přišlo rychle a ještě s vráceným poštovným, což jsem teda hodně zírala. Je s Vámi perfektní domluva, jste vstřícní, ještě jednou díky:)
![]() |
Zuz - přihlášený/á | 03.04.2013 |
0
|
Jak zruším profil? =)
![]() |
Bastard.cz - profil | 03.04.2013 |
0
|
Stačí, když nám pošlete žádost z e-mailu, pod kterým je profil registrovaný na info@bastard.cz
![]() |
Michal - nepřihlášený/á | 22.03.2013 |
0
|
Dobrý den, uvažovali jste o rychlejším třídění návrhů (realizované/top/nerealizované)? Protože čekat na realizaci některého návrhu půl roku i více je pro kupujícího (těšícího se) opravdu dlouho.
![]() |
Bastard.cz - profil | 22.03.2013 |
0
|
Michale, nastavili jsme od února nový model, při kterém představujeme každý týden nový potisk. A tak se může stát, že když se sejde hodně dobrých návrhů, několik týdnů to trvá, než se dostane přes všechny do prodeje...
Každopádně chceme tento proces oproti dřívějšku zrychlovat.
Každopádně chceme tento proces oproti dřívějšku zrychlovat.
![]() |
Zuz - přihlášený/á | 21.03.2013 |
+1
|
Kdy tedy můžu čekat podrobné informace v e-mailu?
![]() |
Bastard.cz - profil | 21.03.2013 |
0
|
Ted jsme posílali, přišel? :) Kdyžtak koukněte i do spam-boxu.
![]() |
Zuz - přihlášený/á | 21.03.2013 |
0
|
Super, přišlo to a hned 2x =) Díky moc
![]() |
Zuz - přihlášený/á | 21.03.2013 |
0
|
Dobrý den, včera jsem u vás objednala pánské tričko a čekala na potřebné informace, které mi měly přijít ohledně platby převodem na e-mail a dosud pořád nic =/
![]() |
Bastard.cz - profil | 21.03.2013 |
0
|
Hezký den, je prosím tento Váš e-mail správný? Zuzanka.Da@seznam.cz
![]() |
Anonym - nepřihlášený/á | 21.03.2013 |
0
|
Ano =)
![]() |
Gene - přihlášený/á | 10.02.2013 |
0
|
Ahoj, potřebuju u obj. která má zítra 11.2. odejít změnit velikost jednoho trika. Jak to pls zařídit než odejde ?
![]() |
Bastard.cz - profil | 10.02.2013 |
0
|
Nejlepší bude, když nám napíšete požadavek na info@bastard.cz ;)
![]() |
Liberty - profil | 09.02.2013 |
0
|
Ahojec, tak teda se taky přidám, sice u vás nakapuju teprve krátce a ještě moc toho nebylo, ale do měsíce budu dělat větší objednávku, protože sem ve Švýcarsku, kde pracuji,takže musím do budoucna obědnat vždycky jenom jednou za čas a větší množství v době, když se pojedu kouknout domů..., ale za věci od vás bych neměnila :) jsem maximálně spokojená a využívám oblečení jak při práci, při zábavě i společensky :)
![]() |
Bastard.cz - profil | 10.02.2013 |
0
|
Dekujeme za pochvalu, mame radost, ze se tricka dobre nosi ;) Budeme se tesit na dalsi objednavku!
![]() |
Terry - nepřihlášený/á | 09.02.2013 |
0
|
Dobrý den, chci se zeptat zda budou také k dostání tanga velikosti XL???
Díky za info... ;-)
Díky za info... ;-)
![]() |
Bastard.cz - profil | 10.02.2013 |
0
|
Bohuzel tuto velikost tang v nabidce mit nebudeme :( Dodavatel tuto velikost nesije...
![]() |
Barča - nepřihlášený/á | 04.02.2013 |
0
|
Dobrý den objednávala sem si u vás před 4 dny mikinu anděl vs ďábel vel. M ale je mi krátké chci se zeptat kdy budete mít na skladě vel. L abych mohla provést výměnu zboží.Děkuji za odpověď
![]() |
Bastard.cz - profil | 05.02.2013 |
0
|
Hezký den, vidíme to tak na dva měsíce... Můžete tedy počkat na naskladnění anebo požádat o vrácení peněz.
![]() |
Elishka - nepřihlášený/á | 02.02.2013 |
0
|
Dobry den chtela jsem se zeptat jestli nahodou nebudete mit tilko cicina v jine barve treba cervene? a jestli jeste bude tilko Andel vs. dabel?
![]() |
Bastard.cz - profil | 05.02.2013 |
0
|
Hezký den, tílka jsou zatím trochu stranou - přece jenom venku je ještě pěkně hnusně :) Takže teď nedokážeme říct, kdy budou chybějící trička opět skladem a jestli budeme měnit barvy. Každopadně zjara na ně vlítneme ;)
![]() |
Spajk - nepřihlášený/á | 29.01.2013 |
0
|
Dobrý den,neuvažovali jste doručování třeba DPD,PPL? Česká pošta je opravdu nespolehlivá. Objednaný druhý balík a opět píšou že z technických důvodů nebude zboží doručeno. Je to opravdu strašné. Z vaší strany proběhlo vše v pořádku a děkuji za super ochotu.
![]() |
Bastard.cz - profil | 02.02.2013 |
0
|
Ahoj Spajku, u ČP máme vyjednány nadstanardní podmínky, díky kterým může být poštovné v takové výši, jaké nyní je. Bohužel u DPD či PPL se nikdy na takovou cenu nemůžeme dostat a poštovné by muselo zdražit. Ve prospěch ČP je tu pak možnost uložení zásilky na poště při neúspěšném doručení, což u DPD či PPL neexistuje, tam se Vám to dvakrát pokusí doručit a pak se balík vrací. Máme s tím bohužel nepříjemné zkušenosti při zasílání do jiných států, kde s těmito přepravními společnostmi spolupracujeme. Snažíme se na poštu tlačit a stížnosti zákazníků řešit. Pošlete mi prosím číslo balíku do e-mailu info@bastard.cz, pošleme jim stížnost i na Vaši zásilku. Děkuji za pochopení - s ČP máme dlouhodobě dobré zkušenosti a to i navzdory občasným problémům, které s nimi řešíme. Ale jinak samozřejmě uznávám, že na ČP jakožto na státní podnik jsou tlaky od zákazníka do jisté míry "neúčinné" :/.
Michal
Bastard.cz
Michal
Bastard.cz
![]() |
fuego - profil | 23.01.2013 |
0
|
Dobrý den, rád bych se zeptal zda plánujete obnovit nabídku pánské mikiny černé s potiskem veverky - banditi. Nebo zhotovit kus na přání. Mikinu jsem měl, bohužel však ztratil a v prodeji již nebyla. Děkuji předem za reakce. Martin.
![]() |
Bastard.cz - profil | 24.01.2013 |
0
|
Bohužel se u tohoto potisku vyskytly určité pochybnosti o původu nápadu na tento potisk, a tak jsem se raději rozhodli dále jej netisknout. Takže na mikině se Veverky nejspíš už neobjeví... Je nám líto.
![]() |
Anonym - nepřihlášený/á | 16.01.2013 |
0
|
Zdravím, chci se zeptat, kdy bude skladem zelené self triko moucha ?
![]() |
Bastard.cz - profil | 16.01.2013 |
0
|
Opet skladem bude do 14 dnu ;)
![]() |
Radka - přihlášený/á | 08.01.2013 |
0
|
Dobrý den,
objednala jsem si trička, chtěla zaplatit PayPal, ale marně... Vzhledem k tomu, že bych potřebovala trička do konce týdne, chtěla bych je objednat dnes - jak mám prosím postupovat? Udělat novou objednávku s jiným způsobem platby nebo jde na té stávající nějak změnit způsob platby? Moc díky za odpověď.
objednala jsem si trička, chtěla zaplatit PayPal, ale marně... Vzhledem k tomu, že bych potřebovala trička do konce týdne, chtěla bych je objednat dnes - jak mám prosím postupovat? Udělat novou objednávku s jiným způsobem platby nebo jde na té stávající nějak změnit způsob platby? Moc díky za odpověď.
![]() |
Bastard.cz - profil | 08.01.2013 |
0
|
Prvni Paypal objednavku jsme Vam tedy stornovali. Tu na dobirku odesleme zitra ;)
![]() |
polokoule - profil | 07.01.2013 |
0
|
Dobrý den,
nejspíš se opakuju, pročetla jsem si jen první stránku dotazů na to a tamto konkrétní triko a není to zrovna nejzábavnější čtení, když vím, že odpověď v následujících 67 stránkách může a nemusí být...
Před Vánoci jsem narazila na Vaše stránky a objednala hned dvě trika - pro sebe i pro přítele. A pak jsem zjistila, že za fotku nabízíte 50 Kč slevy na další triko. Ale ke každé objednávce jen jeden kupón. No a já bych jich objednávala i víc zároveň a s poštou za 39 Kč by se mi to o těch pár korun i víc vyplatilo... ale Vy na poště zjevně nevyděláváte a není ve Vašem zájmu, abychom si objednávali každé triko zvlášť... takže to určitě nějak dělat jde. Jen já ještě nevím jak :) Takže, můžu třeba provést bezprostředně po sobě dvě objednávky na stejnou adresu (v každé uplatnit jeden kupon) a do poznámky napsat, že tato objednávka s objednávkou č. xxx patří do stejného balíčku?
A přítel ve svém triku může mít fotky na mém profilu, když jsem to triko kupovala já? Nebo si v jeho XXL mám zaplavat se svou tváří?
No a aby toho nebylo málo, tak bych se ještě ráda zeptala, jestli se provize za proklik ze stránek vztahuje i na mou vlastní objednávku, hehe, no ale co kdyby :)
Předem díky za rozsáhlejší odpověď ;)
nejspíš se opakuju, pročetla jsem si jen první stránku dotazů na to a tamto konkrétní triko a není to zrovna nejzábavnější čtení, když vím, že odpověď v následujících 67 stránkách může a nemusí být...
Před Vánoci jsem narazila na Vaše stránky a objednala hned dvě trika - pro sebe i pro přítele. A pak jsem zjistila, že za fotku nabízíte 50 Kč slevy na další triko. Ale ke každé objednávce jen jeden kupón. No a já bych jich objednávala i víc zároveň a s poštou za 39 Kč by se mi to o těch pár korun i víc vyplatilo... ale Vy na poště zjevně nevyděláváte a není ve Vašem zájmu, abychom si objednávali každé triko zvlášť... takže to určitě nějak dělat jde. Jen já ještě nevím jak :) Takže, můžu třeba provést bezprostředně po sobě dvě objednávky na stejnou adresu (v každé uplatnit jeden kupon) a do poznámky napsat, že tato objednávka s objednávkou č. xxx patří do stejného balíčku?
A přítel ve svém triku může mít fotky na mém profilu, když jsem to triko kupovala já? Nebo si v jeho XXL mám zaplavat se svou tváří?
No a aby toho nebylo málo, tak bych se ještě ráda zeptala, jestli se provize za proklik ze stránek vztahuje i na mou vlastní objednávku, hehe, no ale co kdyby :)
Předem díky za rozsáhlejší odpověď ;)
![]() |
Bastard.cz - profil | 07.01.2013 |
+1
|
Dobry den,
Provedte tedy dve po sobe jdouci samostatne objednavky a my vam je spojime. Bohuzel system neumozni zadat vice nez jeden slevovy kupon k nakupu.
Ve svem profilu muzete mit fotky kohokoliv ;) Jen je tedy mozne nahrat fotky pod profil, pod kterym bylo zbozi take zakoupeno.
Vyuzit provizi z vlastnich objednavek mozne neni...
Provedte tedy dve po sobe jdouci samostatne objednavky a my vam je spojime. Bohuzel system neumozni zadat vice nez jeden slevovy kupon k nakupu.
Ve svem profilu muzete mit fotky kohokoliv ;) Jen je tedy mozne nahrat fotky pod profil, pod kterym bylo zbozi take zakoupeno.
Vyuzit provizi z vlastnich objednavek mozne neni...
![]() |
polokoule - profil | 07.01.2013 |
0
|
Díky za bleskovou, potěšující a vyčerpávající odpověď :)
![]() |
reccal - nepřihlášený/á | 02.01.2013 |
0
|
Pěkný den přeji, na profilu v mnou zakoupeném zboží se mi objevila trička, která jsem určitě nekoupila... jak je to možné?
![]() |
misicka - profil | 03.01.2013 |
0
|
stejný renonc mám i ve svém profilu
![]() |
Bastard.cz - profil | 03.01.2013 |
0
|
Můžete nám prosím napsat, kterého konkrétně zboží se to týká? Namátkou se nám nepodařilo poznat zboží, které byste v profilech neměly mít. Díky za spolupráci!
![]() |
reccal - nepřihlášený/á | 06.01.2013 |
0
|
Jedná se o poslední dvě trička, zobrazená jako "zakoupeno". Retro opičák a Pikaču.
![]() |
aleš - nepřihlášený/á | 24.12.2012 |
0
|
dobrý den chtěl jsem se zeptat jestly je možno vyměnit zboží které mám doma od 28.11 bohužel nevěděl jsem o tom že jde prodloužit doba na vrácení.díky za odpověd.
![]() |
Bastard.cz - profil | 27.12.2012 |
0
|
Hezký den, Aleši, pošlete nám e-mail s číslem objednávky a nějak se domluvíme...
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | 73 | 74