Přehled nejčastějších otázek
- Zasílání na Slovensko
- Výměna zboží
- Tabulka velikostí
- Nefunguje mi objednávání
- Dodací lhůty
- Textil bez potisku
- Stále nemám objednávku doma
- Na poště o mé zásilce nic nevědí
- Nedostal/a jsem dárky k objednávce
- Tričko s vlastním potiskem
- Sušení v sušičce
- Kamenná prodejna
- Zaslání slevového kupónu
- Platnost slevového kupónu
- Hodnocení návrhů: postup
Zasíláte zboží i na Slovensko?
Odpověď: Na Slovensko již nezasíláme, protože jsme zřídili samostatnou slovenskou mutaci našeho webu na adrese www.bastard.sk. Tady tedy můžeš objednat veškeré zboží, které najdeš na tomto českém webu.
Mohu zakoupené zboží vyměnit?
Odpověď: Ano, není problém. Pokud se stane, že ti zboží nesedne, můžeš do 14 dnů požádat o výměnu velikosti nebo o vrácení peněz. V takovém případě musí být zboží nenošené a v původním obalu odesláno zpět na naši adresu. Ještě před odesláním ale doporučujeme vyplnit naši online žádost na stránce www.bastard.cz/vymena. Zde si můžeš pohodlně zvolit způsob výměny, zarezervovat nové zboží a vytisknout si všechny potřebné formuláře.
Pokud chceš tričko někomu darovat, doporučujeme přikoupit v košíku Prodlouženou lhůtu za 20 Kč, která prodlužuje lhůtu pro výměnu na 40 dnů. Navíc stačí obdarovanému předat číslo Prodloužené lhůtu a on si výměnu vyřídí sám. No a pokud je před Vánocemi, platí Prodloužená lhůta až do 15. ledna následujícího roku - to abys mohl/a vyřešit dárky pěkně v klidu s předstihem.
Víc informací je v našich Obchodních podmínkách.
Kde najdu tabulku velikostí?
Odpověď: V nabídce máme větší množství textilu, a tak je velikostní tabulka uvedena vždy u každého konkrétního zboží v pravém sloupci.
Mám problémy s objednávkou, buď se nemůžu přihlásit nebo nefunguje košík.
Odpověď: Ze všechno nejdřív zkus zavřít prohlížeč (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera či Safari), znovu otevřít a požadovanou akci zopakovat. Pokud to nepomůže, zkus jiný prohlížeč. A pokud ani pak nebude web funkční, podívej se, zdali máš zapnutý java script (návod) anebo povolené cookies.
Jestliže ani pak nepůjde objednat přes e-shop, je možné odeslat objednávku e-mailem na info@bastard.cz. Do e-mailu uveď svůj přihlašovací e-mail (popř. kompletní doručovací adresu), vybrané zboží včetně velikostí a počtů a způsob úhrady (dobírka nebo bankovní převod). Ověř si, prosím, předem, že požadované velikosti máme skladem (v detailu každého zboží je odkaz na stav skladových zásob).
Jaké máte dodací lhůty?
Odpověď: Zboží, které objednáš do půlnoci, tak druhý den natiskneme a odešleme. V předvánoční sezóně (od října do prosince) se ale tyto lhůty prodlužují. Nejpřesnější termíny odeslání i doručení najdeš v košíku při objednávání. Standardně doručujeme do druhého pracovního dne. Více informací v přehledu doručování.
Nabízíte i textil bez potisku?
Odpověď: Ano! Všechno, co zvládneme potisknout, prodáváme taky bez potisku za nižší cenu. Takže máme jak pánská trička bez potisku, tak i dámská trička bez potisku nebo třeba mikiny bez potisku. Kompletní nabídka je v sekci Bez potisku.
Objednal/a jsem si u vás zboží, přišel mi od vás e-mail o expedování objednávky a přestože je to již pár dnů, zboží stále doma nemám, co teď?
Odpověď: Zboží bylo opravdu odesláno v den, kdy ti přišel e-mail o expedování objednávky. Jestliže ji neobdržíš následující pracovní den od odeslání, podívej se na stránky České pošty - sledování balíků a zkus si vyhledat podle čísla, které ti přišlo do e-mailu, požadovaný balík.
V případě odeslání do Zásilkovny pak můžeš sledovat pohyb zásilky na stránkách Zásilkovna.cz - Sledování zásilky zadáním trasovacího čísla z e-mailu od nás..
Objednávku stále nemám u sebe a ani dopravce nic neví. Co mám dělat?
Odpověď: Jestliže jsi podnikl/a kroky uvedené v předchozí odpovědi a přesto doma zboží nemáš a ani nám se nevrátilo zpět, musíme zahájit s dopravcem reklamační řízení, abychom zjistili, co se se zásilkou stalo. Na vyřízení reklamace má dopravce max. 30 dní. Po ukončení reklamačního řízení tě o jeho výsledku budeme ihned informovat. V případě viny na straně dopravce ti obratem zašleme zboží znovu. Toto platí pro zboží placené bankovním převodem. U zboží na dobírku, které nedorazilo na tvoji adresu, je možnost nového objednání a odeslání i bez nutnosti čekání na ukončení reklamačního řízení.
U objednávky nad 500 Kč resp. nad 1000 Kč nabízíte dárky zdarma. Mně přesto žádné nepřišly. Proč?
Odpověď: V minulosti byly samolepky (či placky) přibalovány k objednávkám automaticky, ale ukázalo se, že dost lidí o ně nemá zájem, a my tak vynakládáme zbytečně peníze navíc a dárky končí v koši :(. Proto jsme přistoupili ke změně: samolepky a placky si zdarma přidáváte do košíku sami, musíte tedy o ně projevit zájem - je tam text "Máš nárok na dárek" a zelené tlačítko "Přidat do košíku". Tím je zajištěno, že placky a samolepky dostane jen ten, kdo o ně má zájem a my tak nezatěžujeme životní prostředí něčím, o co není zájem... Pokud jsi ale tlačítko na zaslání placek či samolepek přehlédl/a a stojíš o ně, napiš nám, pošleme je dodatečně.
Mohli byste mi udělat tričko s potiskem, který bych vám zaslal?
Odpověď: Ano, není problém! Stačí nahrát fotku u zboží s vlastní fotkou.
Je možné sušit potištěný textil v sušičce na prádlo?
Odpověď: Bohužel to nedoporučujeme. Velmi horký vzduch může poškodit potisk.
Máte nějakou kamennou prodejnu?
Odpověď: Kamennou prodejnu nemáme, fungujeme čistě jako internetový obchod. Objednávky si ale můžete nechat poslat k osobnímu vyzvednutí na jednu ze 700 Zásilkoven, které jsou po celé republice. Výdejnu v ochodě CVRK už jsme museli uzavřít. Více v sekci Doručení.
Přidal/a jsem fotku ke zboží, ale nikde nevidím kód slevového kuponu.
Odpověď: Jakmile bude fotka zkontrolována (to stíháme obvykle do tří dnů), odešleme na e-mail odpovídající slevový kupon.
Jak dlouho platí slevový kód?
Odpověď: Slevový kupón má obvykle platnost 6 měsíců od data zaslání.
Jak dlouho trvá než se návrhy z otevřeného hodnocení dostanou do prodeje?
Odpověď: To je různé. Návrh zůstává několik týdnů v otevřeném hodnocení, poté (pokud je dobrý) přechází do top hodnocení, kde opět chvíli zůstane (zpravidla do další hromadné výroby triček, se kterou se v případě úspěchu sveze a tiskne). Samotná výroba pak trvá přibližně tři až čtyři týdny. Pokud návrh v kterémkoliv kroku neuspěje, přesouvá se do složky Nerealizované návrhy. Na to, který návrh bude vyroben, neexistuje jednotný klíč. Bastard.cz má vždy poslední slovo (rozhodujeme se podle vícera kritérií), aktuální hodnocení slouží pouze jako pomocník při rozhodování.