Přihlášení
Registrace

Právě jsme na uvedenou adresu odeslali instrukce pro vytvoření nového hesla k účtu. Jakmile si tedy zvolíš nové heslo, budeš ho moct vyplnit i tady.

E-mail


Heslo

Nejsou vyplněna všechny údaje
Zadaný e-mail je ve špatném formátu. Zkontroluj ho prosím a zadej znovu.
Přihlášení se bohužel nepovedlo. Heslo nesedí. Pokud jsi ho zapomněl/a, můžeš si ho nechat poslat na e-mail.


Nebo se přihlas přes:
facebook
Zapomenuté heslo?

Pokud ještě nemáš účet, zaregistruj se.
E-mail *

Jméno *

Příjmení *

Heslo *
zobrazit vše

Nejsou vyplněna všechny údaje
Zadaný e-mail je ve špatném formátu. Zkontroluj ho prosím a zadej znovu.
Zadaný e-mail už je u nás registrovaný
Naše systémy si myslí, že jsi robot, a proto tě nepustí dál. Pokud jsi člověk, kontaktuj nás prosím a společně to vyřešíme.
Registrace se nezdařila.Kontaktuj nás prosím a společně to vyřešíme.
Zaslat heslo na e-mail


Chceš poslat na e-mail odkaz ke změně hesla?


E-mail

Nejsou vyplněna všechny údaje
Zadaný e-mail je ve špatném formátu. Zkontroluj ho prosím a zadej znovu.
Naše systémy si myslí, že jsi robot, a proto tě nepustí dál. Pokud jsi člověk, kontaktuj nás prosím a společně to vyřešíme.
Zadaný e-mail u nás není registrovaný
potisky
pánské
dámské
dětské
hrnky
další
slevy
vlastní potisk
informace
Nové osušky 2025 Kolekce B18: Bizár
zpět

zpět

Zlevněné zboží

zpět

Vlastní potisk

Autor potisku
Autor potisku

Nový Bastard. 15 zásadních vylepšení. Čtěte.

vystaveno: 29.10.2014 | přečteno: 18206x | komentářů: 12 | přejít na diskusi

Byla to makačka. Dělali jsme na tom ve čtyřech lidech nárazově skoro půl roku. A tady je výsledek. Jak by řekl Angličan „brand new“ Bastard! Novinek je spousta, tak klidně čtěte. A samozřejmě budeme rádi za vaši zpětnou vazbu. Zkuste nám napsat něco víc, než „starej byl lepší“ ;)

1. Nové logo

Je to už 8 let, co na Bastardu tiskneme originální trička od česko-slovenských grafiků, a tak bylo na čase obměnit vizáž. Nejde o žádnou revoluci, ale evoluci. Zachovali jsme tučný řez písma, barvy (oranžovou a černou), ale celkově logo vyčistili a dali mu spád.

nové logo

2. Lehčí a moderní design

Se změnou loga souvisí i změna designu. Řekli jsme čau pozadí města v hlavičce a celkově šli pouze čistou jednobarevnou vektorovou cestou. Přesně takové jsou naše potisky a teď k nim ladí i grafická identita značky. Můžete si všimnout, že pryč je stínování a ztučňování. Naskočili jsme na trend čistého „flat designu“.

3. Přehlednější menu

Dali jsme sbohem dělení menu na SELF a FUN. Všechny to akorát mátlo. Menu je teď tedy mnohem přehlednější. Jednoduše: pánské, dámské, dětské a k tomu placky, poukazy a slevy. Nově se tedy můžete podívat na všechno zboží určené jednomu pohlaví.

nové menu

4. Nové fotky

Dali jsme si práci a přefotili jsme polovinu našeho zboží s profi modely a modelkami. To abyste viděli, jak je v reálu potisk veliký a jaká je skutečná barva trička. Všichni se usmívají, takže je radost se na ně podívat :)

Fotíme

5. Responsivní design pro mobily a tablety

Pokud tenhle blog čtete na počítači, asi toho moc nezaznamenáte, ale celý front-end webu (čili HTML a CSS) jsme přepsali tak, aby se obsah přizpůsoboval obrazovce, na které se na web díváte. Na tabletu nebo mobilu teď budete moct projíždět stránky bez nutnosti něco přibližovat. Všechno bude čitelný a přehledný na první dobrou.

6. Víc možností při filtraci zboží

Koukněte do některé ze sekcí. V levém sloupci je pořádný filtr, který mimoto, že je super rychlý a reaguje okamžitě, umí nové vychytávky, jak si vyfiltrovat zboží. Můžete se tak podívat na trička i mikiny zároveň nebo si prohlédnout všechno zboží od jednoho konkrétního grafika.

7. Nové kategorie podle témat nebo střihu

Do filtru přibyly takové vychytávky, díky kterým si můžete dámská trička zobrazit podle jejich střihu. Takže klasický, raglánový nebo nový lodičkový? A třídit můžete i podle témat jako např. auto-moto, pro páry, sex nebo třeba pro geeky.

8. Řazení zboží podle popularity

Kromě vylepšeného filtru jsme zavedli i možnost seřadit si zboží podle popularity, ceny nebo doby přidání. Tuhle vychytávku najdete v pravém horním rohu. A to i v hodnocení návrhů.

9. Rychlejší hodnocení návrhů

Rozklikávat jednotlivé návrhy a hlasovat až u nich byl vopruz. Víme to. Proto teď můžete jednotlivé návrhy hodnotit přímo na jejich výpisu. Stále je potřeba být přihlášený/á, nicméně i to jsme usnadnili. Registrovat se můžete přes Facebook a stačit nám bude jen jméno a kontakt.

10. Stránkování je pryč

Zrušili jsme stránkování. Od teď je všechno zboží v sekci nebo všechny návrhy na jedné stránce, na které se průběžně načítají další položky. Nebo vás snad to překlikávání bavilo?

11. Nákup bez registrace

Tohle je věc, za kterou se stydíme už několik let. Každopádně posun je konečně tu, a tak při nákupu v košíku už nevyžadujeme registraci. A pokud si objednáte trička s osobním vyzvednutím, budeme po vás chtít jenom jméno, telefon a e-mail (celou adresu si můžete nechat pro sebe).

nový košík

12. Přihlášení přes Facebook

Abyste se mohli zaregistrovat na jedno kliknutí a nemuseli si pamatovat svoje heslo, propojili jsme se s Facebookem. Ale nemusíte se bát o soukromí. Facebook nám dá jedinou informaci: tohle je skutečně člověk s takovým e-mailem. My vás pak dokážeme propojit s účtem, který u nás už máte. Takže heslo můžete v klidu zapomenout.

13. Výběr dopravy a platby před přihlášením

Ještě jednu vychytávku dostal náš košík. Kroky v něm jsou teď takhle: Košík > Výběr dopravy > Přihlášení > Odeslání. Nemusíte se tedy přihlašovat, abyste se dozvěděli, kolik zaplatíte za poštovné.

14. V jiné barvě

Teď už se dozvíte, v jaké další barvě je tričko nebo mikina u nás na skladě. Tahle informace je hned pod přidáním do košíku na stránce konkrétního zboží.

15. Kolik zbývá do dárku

V košíku a v mezikroku přidání zboží do košíků teď přehledně uvidíte, kolik vám ještě zbývá ke konkrétnímu dárku. Samolepky, placky i poštovné zdarma zůstávají. Jediné, co se mění, je to, že si o ně musíte v košíku říct. Už je neposíláme automaticky.

Drobných změn je ještě minimálně sto. Tyhle jsou ty nejzásadnější. A my jsme hrozně netrpěliví, co na to řeknete a jaký konverzní poměr nasadíte :)