Slavíme 18. narozeniny: objev limitovanou kolekci B18 Bizár nebo ulov triko za stovku.
Po 10 letech si nadělujeme nové logo a vizuál
Letí to jako blázen. Naposledy jsme naše logo měnili před deseti lety. Ušlo s námi pěknej kus cesty. Teď je na čase mu udělat pá pá. Ale nedochází k žádné revoluci. Logo spíš jenom omlazujeme a dáváme mu nádech současnosti.
Autorkou nové identity je Iva Janigová. Společně jsme nejdřív prozkoumali, že cestou není přijít s něčím revolučním. S něčím plně novým. Ale že chceme jít spíš cestou evoluce. Hlavním cílem tedy bylo zachovat to základní, čím Bastard je: tedy oranžovou barvu, symbol B, maskota Bastyho a přidrzlost.
Vedle toho jsme tomu chtěli dát víc lehkosti a mladistvosti. A taky přidáváme jeden zásadní nový prvek, který odkazuje ke grafikům: tedy k ruční práci, která je za každým potiskem. Zásadní proměnou pak prošly písma a částečně barevnost.