Zavřít okno

Příhlášení









Zapomenuté heslo?   

Registrace






nebo

Přihlásit se přes Facebook
Poštovné už od 39 Kč
Dárky k objednávkám
Všechno skladem
Dodání do druhého dne
Přejít na slovenské stránky Bastard.sk
Česká verze Bastard.cz
info@bastard.cz    773 445 613

Bastyho vánoční průvodce dárků
Bastyho vánoční průvodce

  Vánoce se blíží. Máš už všechny dárky? Koukni do Bastyho dárkového průvodce

Přehled nejčastějších otázek

Zasíláte zboží i na Slovensko?

Odpověď: Na Slovensko již nezasíláme, protože jsme zřídili samostatnou slovenskou mutaci našeho webu na adrese www.bastard.sk. Tady tedy můžeš objednat veškeré zboží, které najdeš na tomto českém webu.

⇑⇑ nahoru


Mohu si u vámi nabízeného zboží vybrat barvu trička (popř. mikiny) a potisku?

Odpověď: Výběr barvy bohužel není možný a to z kapacitních a finančních důvodů. Veškerá naše trička a mikiny jsou potištěné metodou sítotisku. Tato nejkvalitnější možná metoda tisku je ale drahá, proto se musí tisknout na určené minimální množství triček/mikin. Z tohoto důvodu není možný větší výběr barev. V současné době nabízíme přes 100 různých potisků a kdybychom od každého měli mít 10 různých barev triček, tak bychom si na ně museli pořídit hangár :o).

⇑⇑ nahoru


Mohu zakoupené zboží vyměnit?

Odpověď: Ano, není problém. Pokud se stane, že tričko nebo mikina ti nesedne, můžeš do 14 dnů požádat o výměnu velikosti nebo samotného trička anebo požadovat vrácení peněz. V takovém případě musí být zboží nenošené a v původním obalu odesláno zpět na naši adresu. Ještě před odesláním ale vyplň naši online žádost na stránce www.bastard.cz/vymena. Zde si můžeš pohodlně zvolit způsob výměny, zarezervovat nové zboží a vytisknout si všechny potřebné formuláře.

Víc informací je v našich Obchodních podmínkách.

Pokud chceš tričko někomu darovat, doporučujeme přikoupit v košíku Set pro výměnu zboží za 20 Kč, který prodlužuje lhůtu pro výměnu na 30 dnů a obsahuje obálku s předepsanou adresou, podací lístek i formulář potřebný k vyřízení výměny bez nutnosti přikládat paragon.

⇑⇑ nahoru


Kde najdu tabulku velikostí?

Odpověď: V nabídce máme větší množství textilu, a tak je velikostní tabulka uvedena vždy u každého konkrétního zboží v pravém sloupci.

⇑⇑ nahoru


Mám problémy s objednávkou, buď se nemůžu přihlásit nebo nefunguje košík.

Odpověď: Ze všechno nejdřív zkus zavřít prohlížeč (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome, Opera či Safari), znovu otevřít a požadovanou akci zopakovat. Pokud to nepomůže, zkus jiný prohlížeč. A pokud ani pak nebude web funkční, podívej se, zdali máš zapnutý java script (návod) anebo povolené cookies (návod).

Jestliže ani pak nepůjde objednat přes e-shop, je možné odeslat objednávku e-mailem na info@bastard.cz. Do e-mailu uveď svůj přihlašovací e-mail (popř. kompletní doručovací adresu), vybrané zboží včetně velikostí a počtů a způsob úhrady (dobírka nebo bankovní převod). Ověř si, prosím, předem, že požadované velikosti máme skladem (v detailu každého zboží je odkaz na stav skladových zásob).

⇑⇑ nahoru


Jaké máte dodací lhůty?

Odpověď: Zboží objednané v pracovní den do 11.00 je ještě týž den zabaleno a odesláno. Balík je doručován Českou poštou následující pracovní den jako balík "Do ruky" anebo spedicí IN TIME rovněž následující pracovní den. Při platbě bankovním převodem musíme čekat max. 2 pracovní dny na přijetí platby a poté je objednávka odeslána. Více informací v přehledu doručování.

⇑⇑ nahoru


Objednal/a jsem si u vás zboží, přišel mi od vás e-mail o expedování objednávky a přestože je to již pár dnů, zboží stále doma nemám, co teď?

Odpověď: Zboží bylo opravdu odesláno v den, kdy ti přišel e-mail o expedování objednávky. Jestliže ji neobdržíš následující pracovní den od odeslání, podívej se na stránky České pošty - sledování balíků a zkus si vyhledat podle čísla, které ti přišlo do e-mailu, požadovaný balík. Je totiž dost dobře možné, že ti do schránky nevhodili oznámení o uložení zásilky a balíček tak leží na poště, aniž bys o tom věděl/a. Bohužel je to častý případ a v 90% také příčina toho, že ještě nemáš objednané zboží u sebe.

⇑⇑ nahoru


Objednal/a jsem si u vás zboží, to bylo vyexpedováno, ale já jej doma stále nemám a ptal/a jsem se i na poště, kde o zásilce také nic nevědí. Co mám dělat?

Odpověď: Jestliže jsi podnikl/a kroky uvedené v předchozí odpovědi a přesto doma zboží nemáš a ani nám se nevrátilo zpět, musíme zahájit s Českou Poštou reklamační řízení, abychom zjistili, co se se zásilkou stalo. Na vyřízení reklamace má Česká Pošta 30 dní. Po ukončení reklamačního řízení tě o jeho výsledku budeme ihned informovat. V případě viny na straně České Pošty ti obratem zašleme zboží znovu. Toto platí pro zboží placené bankovním převodem. U zboží na dobírku, které nedorazilo na tvoji adresu, je možnost nového objednání a odeslání i bez nutnosti čekání na ukončení reklamačního řízení.

⇑⇑ nahoru


Mohli byste mi udělat tričko s potiskem, který bych Vám zaslal/a?

Odpověď: Bohužel to není možné. Malonákladový tisk metodou sítotisku (do 50 ks od jednoho motivu) je finančně velmi náročný. Výsledná cena trička by poté byla dost vysoká.

⇑⇑ nahoru


Je možné sušit potištěný textil v sušičce na prádlo?

Odpověď: Bohužel to nedoporučujeme. Velmi horký vzduch může poškodit potisk.

⇑⇑ nahoru


Máte nějakou kamennou prodejnu?

Odpověď: Kamennou prodejnu nemáme, fungujeme čistě jako internetový obchod. Máme ale výdejnu objednávek - s prodejnou CVRK v centru Prahy na Václavském náměstí jsme se dohodli, že si zde můžete vyzvedávat objednávky. Více zde.

⇑⇑ nahoru


Přidal/a jsem fotku ke zboží, ale nikde nevidím kód slevového kuponu.

Odpověď: Jakmile bude fotka zkontrolována (to stíháme obvykle do tří dnů), odešleme na e-mail odpovídající slevový kupon.

⇑⇑ nahoru


Jak dlouho platí slevový kód?

Odpověď: Slevový kupón má platnost 6 měsíců od data zaslání.

⇑⇑ nahoru


Jak dlouho trvá než se návrhy z otevřeného hodnocení dostanou do prodeje?

Odpověď: To je různé. Návrh zůstává několik týdnů v otevřeném hodnocení, poté (pokud je dobrý) přechází do top hodnocení, kde opět chvíli zůstane (zpravidla do další hromadné výroby triček, se kterou se v případě úspěchu sveze a tiskne). Samotná výroba pak trvá přibližně tři až čtyři týdny. Pokud návrh v kterémkoliv kroku neuspěje, přesouvá se do složky Nerealizované návrhy. Na to, který návrh bude vyroben, neexistuje jednotný klíč. Bastard.cz má vždy poslední slovo (rozhodujeme se podle vícera kritérií), aktuální hodnocení slouží pouze jako pomocník při rozhodování.

⇑⇑ nahoru




Klidně nám napiš